În vederea declarării unui autovehicul achiziționat în sistem leasing financiar la Direcția de Impozite și Taxe Locale teritorială va trebui sa urmăm acești pași:
Pasul
01
Verificarea documentelor
Te asiguri că ai primit din partea societății de leasing toate documentele necesare acestei operațiuni:
- - Contract Leasing
- - Proces Verbal predare-primire Contract leasing
- - Copie CIV
Pasul
02
Reprezentatul Premium Înmatriculări vine la tine pentru a ridica documentele necesare și va demara procesul de luare în evidență. În cazul persoanelor fizice, este nevoie de o procură notarială. În cazul persoanelor juridice, sunt necesare împuterniciri și cereri semnate și ștampilate.
Pasul
03
După primirea documentelor, reprezentantul Premium Înmatriculări va merge la DITL teritorială pentru a lua în evidențele fiscale autovehiculul:
Declaratie de impunere (link formulare)
Documentele depuse vor fi:
- Fișă înmatriculare
- Copie contract leasing
- Copie proces verbal – 2 exemplare (în cazul în care se depun documentele la mai mult de 30 zile de la data procesului verbal, puteți fi amendat de către reprezentatul DITL)
- Copie CIV
- Delegație în cazul persoanelor juridice/ procură notarială în cazul persoanelor fizice + copie CI delegat/împuternicit
- Copie CUI/ copie CI proprietar
Pasul
04
Un reprezentant Premium Înmatriculări va aduce decizia de impunere și fișa de înmatriculare cu dovada înscrierii în evidențele fiscale pentru a putea fi predate societății de leasing, în vederea înmatriculării.