Serviciu declarare leasing

În vederea declarării unui autovehicul achiziționat în sistem leasing financiar la Direcția de Impozite și Taxe Locale teritorială va trebui sa urmăm acești pași:

Pasul 01

Verificarea documentelor

Te asiguri că ai primit din partea societății de leasing toate documentele necesare acestei operațiuni:

  • - Contract Leasing
  • - Proces Verbal predare-primire Contract leasing
  • - Copie CIV
Pasul 02

Reprezentatul Premium Înmatriculări vine la tine pentru a ridica documentele necesare și va demara procesul de luare în evidență. În cazul persoanelor fizice, este nevoie de o procură notarială. În cazul persoanelor juridice, sunt necesare împuterniciri și cereri semnate și ștampilate.

Pasul 03

După primirea documentelor, reprezentantul Premium Înmatriculări va merge la DITL teritorială pentru a lua în evidențele fiscale autovehiculul:

Declaratie de impunere (link formulare)

Documentele depuse vor fi:

  • Fișă înmatriculare
  • Copie contract leasing
  • Copie proces verbal – 2 exemplare (în cazul în care se depun documentele la mai mult de 30 zile de la data procesului verbal, puteți fi amendat de către reprezentatul DITL)
  • Copie CIV
  • Delegație în cazul persoanelor juridice/ procură notarială în cazul persoanelor fizice + copie CI delegat/împuternicit
  • Copie CUI/ copie CI proprietar
Pasul 04

Un reprezentant Premium Înmatriculări va aduce decizia de impunere și fișa de înmatriculare cu dovada înscrierii în evidențele fiscale pentru a putea fi predate societății de leasing, în vederea înmatriculării.